تهران، میدان رسالت، ابتدای خیابان فرجام شرقی، خیابان 49، پلاک 24
021 - 7789 48 41
خانه هوشمند شما
خانه هوشمند شما

خانه هوشمند شما
چگونه خانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید ؟
خانه شما در عصر فناوری
گوشی های هوشمند که در جیب های ما قرار می گیرند ابزار قدرتمندی هستند که زندگی را ساده تر می کنند و با هر پیشرفت در تکنولوژی ، توانایی های چشمگیر خود را افزایش می دهند. گام بزرگ بعدی برای استفاده از تواناییهای گوشیهای هوشمند ، استفاده از آن در " خانه هوشمند " شماست. استفاده از سیستم های تکنولوژیکی یکپارچه در خانه شما یکی از مهم ترین گرایش های جدید در نوآوری دیجیتال است. در حال حاضر بهترین زمان برای شروع استفاده از مزایای این تکنولوژی است.
زندگی در یک خانه هوشمند ، می تواند کنترل همه جانبه شما را بر عملکرد خانه تان افزایش دهد و ایمنی و دسترسی آن را نیز فراهم آورد. علاوه بر این، می توانید از مزایای یک خانه کارآمد بهره مند شوید، که باعث صرفه جویی در هزینه انرژی و نگهداری آن می شود .
کنترل در دستان شما
با نصب سیستم کامل هوشمند در خانه خود ، می توانید از دستگاه های تلفن همراه خود برای استفاده از برنامه های کاربردی خود از هر نقطه از جهان برای کنترل خانه خود ، استفاده کنید. آیا خانه خود را ترک کردید و فراموش کردید بعضی از چراغها را خاموش کنید؟ در حالی که شما در تعطیلات هستید، سیستم تهویه مطبوع خانه شما هنوز روشن است؟ بدون هیچگونه نگرانی و استرس ، شما می توانید این وسایل را به سرعت و به آسانی خاموش کنید . در عرض چند ثانیه و با استفاده از برنامه های مربوط به آن در تلفن همراهتان .
هیچ محدودیتی برای برنامه هایی که هر روز به بازار عرضه می شوند وجود ندارد. توسعه دهندگان ، برنامه ها و دستگاه های خود را برای کنترل استریو خانگی، استفاده از آب، روشنایی، تهویه مطبوع ، ایمنی و نظارت تصویری ، مراقبت از چمن، درهای پارکینگ و حتی خرید مواد غذایی ایجاد کرده اند ، که به آسانی و به راحتی توسط گوشی شما در جیب شما کنترل می شود.

تاریخ انتشار این مقاله : 1398/03/06

# لیست قیمت اینترا # نمایندگی رسمی اینترا # لیست محصولات اینترا # نمایندگی اینترا # اینترا ایران # اینترا تهران # اینترا شرق تهران # نمایندگی اینترا در تهران # نمایندگی اینترا در شرق تهران # لیست قیمت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان # هوشمند سازی ساختمان # INTERRA # INTERRA TEHRAN # INTERRA IRAN # INTERRA PRICE LIST # INTERRA PRODUCT LIST #



تهران، میدان رسالت ، خیابان هنگام ،
ابتدای خیابان فرجام شرقی ،
خیابان 49، پلاک 24 ، طبقه اول
021-77893248
0920-1200145 تلگرام
©2018 Samin Parsian, All Right Reserved