تهران، میدان رسالت، ابتدای خیابان فرجام شرقی، خیابان 49، پلاک 24
021 - 7789 48 41
ایمنی ، دسترسی و آرامش در خانه های هوشمند
ایمنی ، دسترسی و آرامش در خانه های هوشمند

ایمنی ، دسترسی و آرامش در خانه های هوشمند
خانه های هوشمند علاوه بر اینکه رفاه و آسایش را به ما هدیه میدهد همچنین به ما اجازه می دهد که عزیزانمان را ایمن نگه داریم. با نصب سنسورها و سیستم های امنیتی امکان نظارت همه جانبه بر خانه و هشدار در زمانهایی که فعالیت مشکوکی شناسایی شده است از دیگر قابلیتهای هوشمندسازی ساختمان است . در چنین شرایطی درب ها می توانند قفل شوند، سیستم های امنیتی فعال شده و دوربین ها از طریق تلفن شما رویت می شوند . و بدین ترتیب محیطی امن و امن تر برای شما و خانواده تان ایجاد می گردد .
برای کسانی که گاهی فرزندانشان در خانه تنها هستند یا کسانی که از والدین سالخورده خود مراقبت می کنند، این ابزار می تواند شرایط را برایشان بسیار هموار سازد و به شما آرامش خاطر دهد. هنگامی که شما خانه خود را ترک میکنید، هشدارها بر طبق آنچه از قبل تعریف کرده اید می توانند به تلفن شما ارسال شوند، و حتی می توانید دستورالعملهایی را برای سیستمهای مختلف خانه هوشمند خود ، پس از اعلام هشدار ، جهت کنترل شرایط ، از راه دور صادر نمایید .
اگر در خانواده خود ، عزیزانی دارید که سالمند یا معلول هستند، می دانید که انجام ساده ترین کارهای روزانه نیز برای آنان چقدر سخت است. تکنولوژی خانه هوشمند می تواند کیفیت زندگی آنان را نیز به میزان قابل توجهی بالا ببرد و استفاده از امکانات بسیاری را برای آنان مهیا و آسان سازد .
راه اندازی سیستم های خودکار در خانه هوشمند برای فعالیت هایی مانند تنظیم دمای منزل ، تنظیم لوکس نور در ساعات مختلف شبانه روز ، مراقبت از فضای سبز و بسیاری موارد دیگر ، میتواند استرس های شما را بابت تنظیم این موارد ، مرتفع سازد.
با توجه به پیچیدگیهای روزافزون زندگیهای امروزه ، با بهره مندی از تکنولوژی خانه هوشمند ، استفاده بهینه از امکانات زندگی در سایه امنیت و آرامش ، برای افراد کاملا مهیا خواهد شد و امکان بهره مندی همه اعضای خانواده با هر شرایط جسمی و میزان توانایی و نیز با هر میزان مشغله و گرفتاریهای شغلی را به بهترین و ایده آل ترین شکل ممکن ، فراهم می آورد .

تاریخ انتشار این مقاله : 1398/03/09


# لیست قیمت اینترا # نمایندگی رسمی اینترا # لیست محصولات اینترا # نمایندگی اینترا # اینترا ایران # اینترا تهران # اینترا شرق تهران # نمایندگی اینترا در تهران # نمایندگی اینترا در شرق تهران # لیست قیمت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان # هوشمند سازی ساختمان # INTERRA # INTERRA TEHRAN # INTERRA IRAN # INTERRA PRICE LIST # INTERRA PRODUCT LIST #


تهران، میدان رسالت ، خیابان هنگام ،
ابتدای خیابان فرجام شرقی ،
خیابان 49، پلاک 24 ، طبقه اول
021-77893248
0920-1200145 تلگرام
©2018 Samin Parsian, All Right Reserved