تهران، میدان رسالت، ابتدای خیابان فرجام شرقی، خیابان 49، پلاک 24
021 - 7789 48 41
مزایای اجرای سیستم یکپارچه KNX در زمان خروج از خانه هوشمند
مزایای اجرای سیستم یکپارچه KNX در زمان خروج از خانه هوشمند
درواقع اجرای یک سیستم یکپارچه هوشمند KNX به این معناست ست که این مجموعه هوشمند میتواند تمامی شرایط ایمن و لازم برای زمانیکه ساکنین در خانه نیستند را به راحتی فراهم نماید .
هنگامیکه سیستم را به حالت AWAY در می آورید ، ( که البته قبلا سناریوهای مربوط به این حالت در سیستم KNX خانه هوشمند شما تعریف شده است ) یعنی زمانیکه از خانه خارج میشوید ، سناریوی خروج را فعال میکنید . این سناریو بدین معناست که :
• چراغها و لوازم برقی خانه هوشمند را میتوان خاموش و سیستم های سرمایش یا گرمایش را به صورت حداقل و یا خاموش درآورد .
• هنگامیکه یک هشدار مزاحم توسط سنسورهای تشخیص حرکت مزاحم در خانه هوشمند ، به سیستم اعلام میشود ، نورپردازی داخلی و خارجی میتواند روشن یا خاموش یا به حالت چشمک زن (بسته به سناریویی که برایش تعریف شده است ) در بیایند تا افراد دیگر و همسایگان از فاصله دورتر بتوانند هشدار را دریافت کنند و این علاوه بر آلارمی است که روی گوشی صاحب خانه فرستاده میشود و آژیرهایی که تحت چنین شرایطی فعال شده اند .
• هشدارهای دود و آتش میتوانند چراغهای مسیر خروج را روشن کنند .
• استفاده از سنسورهای تشخیص حرکت مزاحم ، تنها برای زمان خروج از منزل نیست ، بلکه در زمانیکه ساکنین در خانه حضور دارند نیز برای حفظ امنیت در زمان خواب شب ، میتوانند سنسورهای مربوط به بخشهایی که در آن حضور ندارند را فعال کنند . فضاهایی مانند آشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق های اضافی و سایر مکان هایی که قرار نیست شخصی در آنها حضور داشته باشد و بدین شکل ایمنی کامل در هنگام استراحت شبانه ساکنین نیز فراهم میگردد .
• در زمانهایی که ساکنین خانه در مسافرت به سر میبرند ، میتوان سناریویی را برای سیستم هوشمند KNX تعریف کرد که بتواند در ساعاتی از روز به صورت تصادفی ، چراغها را روشن و در ساعاتی دیگر ، آنها را خاموش نماید و یا سیستم موسیقی هوشمند را در ساعاتی فعال و پس از مدتی غیر فعال نماید و یا مثلا پرده ها را در ساعاتی باز یا بسته نماید و یا فعالیتهای دیگری که نشان دهنده حضور صاحبخانه در خانه باشد در صورتیکه صاحبخانه در مسافرت و کیلومتر ها دور از منزل خود میباشد . این سناریو ، معمولا تحت عنوان سناریوی حضور تعریف میگردد .
بنابراین با توجه به امنیت خاطری که اجرای یک سیستم یکپارچه هوشمند خانگی ، میتواند برای ساکنین آن خانه فراهم آورد ، هرچه بیشتر لزوم استفاده از چنین سیستمهایی و تبدیل خانه هایمان به خانه هوشمند ، در زندگی امروزه احساس میگردد .
یکی از بهترین انتخابها برای ایجاد یک سیستم هوشمند درساختمانهای مسکونی ، انتخاب سیستم هوشمند " اینترا " " INTERRA " میباشد که در واقع در زمره برترین و با کیفیت ترین سیستمهای هوشمندسازی ساختمان و تحت پروتکل KNX است . هم به لحاظ مشخصات فنی و هم به لحاظ طراحی و ظرافت و زیبایی کار .
برند " اینترا " INTERRA " " تحت لایسنس کمپانی HAGER " " آلمان در کشور ترکیه تجهیزات خود را تولید میکند و شرکت ثمین پارسیان یکی از نمایندگان رسمی این برند در تهران میباشد و کلیه تجهیزات این برند دارای 2 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند .

تاریخ انتشار این مقاله : 1398/03/18

# لیست قیمت اینترا # نمایندگی رسمی اینترا # لیست محصولات اینترا # نمایندگی اینترا # اینترا ایران # اینترا تهران # اینترا شرق تهران # نمایندگی اینترا در تهران # نمایندگی اینترا در شرق تهران # لیست قیمت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان # هوشمند سازی ساختمان # INTERRA # INTERRA TEHRAN # INTERRA IRAN # INTERRA PRICE LIST # INTERRA PRODUCT LIST #
تهران، میدان رسالت ، خیابان هنگام ،
ابتدای خیابان فرجام شرقی ،
خیابان 49، پلاک 24 ، طبقه اول
021-77893248
0920-1200145 تلگرام
©2018 Samin Parsian, All Right Reserved